Dritt..

Jeg fler jeg har tatt tre steg tilbake.. og jeg gruer meg s vanvittig til veiedagen i morgen. Jeg orker bare ikke se at jeg har gtt opp i vekt, noe jeg garantert har.

De siste dagene har vrt veldig hektiske, og det har dessverre gtt ut over kostholdet mitt. Jeg synes det er s vanskelig finne noe som er sunt p steder som deli de luca, narvesen eller 7-eleven. Og nr man har liten tid og trenger f i seg noe kjapt, s blir det som regel til at jeg kjper noe jeg ellers aldri hadde spist.

I dag har jeg vrt p dobbel spinningtime og 30 min p elipsemaskinen. Det var helt greit. Hverken mer eller mindre.

h s jeg gruer meg til i morgen.. HVis vekten viser 65 igjen s blir jeg helt oppgitt.. Forrige uke viste den 64kg.. Jeg ser det veldig godt p magen min at jeg har spist drlig. Nei, n ble jeg s deprimert av hele greien at jeg gr og legger meg.

Null energi igjen!

Jeg er kjrt! Jeg har trent 55 min med spinning og 55 min bodypump (utholdende styrketrening for hele kroppen).

Aaaaaaaaaaaaah! Kroppen er helt tom for energi, men heldigvis skal jeg ingenting i kveld s da kan jeg bare slappe av i sofaen og kose meg =)

I morgen blir det ufrivillig hviledag, men det blir nok godt for kroppen.
Dette er treningsuken min som har gtt:

Jeg har ikke mer energi til blogge n, s jeg avslutter med dette inspirasjonsbildet =D



God sndag!

Falsk bilring?

I dag tok jeg p meg jeans som jeg ikke har brukt p flere uker fordi den har alltid presset snn i livet og gitt meg en falsk bilring som ikke akkurat har vrt s veldig flatterende ;)

Men i dag fikk jeg meg en hyggelig overraskelse. Buksen satt mye finere p enn p leeeenge. Den presset ikke i livet og jeg flte ikke det som at den kom til sprenge eller revne i buksen nr jeg satt meg ned eller byde meg. Det er en god flelse!

N venter 55 min spinning, 3 km lping p tredemllen og 20-30 min styrketrening som jeg skal gjre nr jeg kommer hjem fra treningssenteret. Jeg kjpte jo en treningsmatte til ha hjemme for ca. 1 mned siden, men jeg har omtrent ikke brukt den. S i dag skal jeg ta den i bruk =D Planen for styrketreningen hjemme er: situps, vanlig planke (variere med ta planke med n fot), sideplanke, "bten", armhevinger, dips, bulgarske utfall, gende utfall og spensthopp.

Noen som har noen gode tips til styrketreningsvelser man kan gjre hjemme?

God fredag!

A big mistake

"Skjulte kalorier" som jeg liker kalle det, er mat/snacks som har masse kalorier uten at man selv er klar over det.
Et eksempel p det for min egen del er rosiner..

Rosiner er hy p kalorier, noe jeg lenge ikke var klar over. Jeg har veldig lett for ta meg en hndfull rosiner (eller mer) nr jeg kjenner stsuget komme. Tar du en hndfull rosiner (20 stk rosiner), s tilsvarer det 114 kalorier. 114! 114 kalorier som jeg ser p som bortkastet bruke p noe s meningslst som rosiner.

Jeg har i tillegg vanskelig for stoppe med bare n hndfull.. Nr jeg frst begynner kan jeg fint ta et par hndfull med rosiner. Og da er vi oppe i 228 eller kanskje 342 kalorier..! Til tider har jeg drevet p snn hver kveldog dette hjelper s klart ikke p g ned i vekt. Det gjelder virkelig vre bevisst p hva en fr i seg.

Er du usikker p hvor mange kalorier du egentlig fr i deg i lpet av en dag, eller lurer p hvor mange kalorier noe har s kan du enkelt sjekke dette p vektklubben.no. Det er gratis registrere seg og du kan sjekke alt av matvarer. Det kan anbefales! =D



I dag har jeg kjrt dobbel spinningtime, og kroppen var i form! Jeg er fornyd =D
Har du trent i dag?

En oppsummering fra begynnelse til n

Jeg tenkte det var p tide med en liten oppsummering og se hvordan det har gtt med vektnedgangen totalt sett fra da jeg begynte "slanke meg" i begynnelsen av september.

Det har gtt 9 uker, og jeg har totalt gtt ned 4,8 kg. Det betyr en vektnedgang p 0,5kg i uken!

Dette var skikkelig opplftende se! 4,8 kg p 9 uker.. Jeg har jo faktisk vrt flink til tross for at jeg til tider har flt meg helt hpls.

Hurra!! =D

Jeg har forresten hatt en veldig bra treningskt. Jeg sprengte meg helt p styrketreningstimen og s hadde jeg en god spinningkt etterp. N skal jeg spise to knekkebrd med leverpostei og ett hardkokt egg. Nam!


En snn kropp vil jeg ha!

Resultat veiedag

Ja s det var veiedag i dag.. Jeg er ganske skuffet over resultatet med tanke p hvor mye jeg har trent, men det jeg har spist har tydeligvis ikke vrt bra..Forrige uke veide jeg 64,3 kg, og i morges veide jeg 64kg. Det er jo noe nedgang, men ikke nok..

Jaja, i dag skal jeg trene styrke og spinning. Jeg er veldig motivert til spise bra og trene mye for g ned i vekt, s jeg fr bare fortsette slik jeg gjr, men kanskje vre enda mer obs p hva jeg spiser..

Neste uke hper jeg virkelig at jeg ihvertfall er nede i 63,5 kg. Det er mlet mitt til neste onsdag.




Musica!

N merker jeg panikken ta meg litt ettersom det i morgen er veiedag! Gruer meg litt.. Jeg er s redd for bli skuffet.

N i kveld skal jeg p 55 min spinning og s skal jeg lpe p tredemllen. Jeg har ikke lov til lpe mindre enn 3 km, og det skal g fint =D

Ipoden min fungerer plutselig ikke lenger, s n sitter jeg og legger inn treningsmusikk p iphonen min. Jeg m ha musikk nr jeg lper!

Jeg legger inn sanger som:

Sean Paul - Got 2 love you

Cobra Starship - You make me feel

Avicii - Levels

The wanted - Glad you came

Juan Magan - Chica Latina

Juan Magan - Bailando por ahi

Helt kjrt!

Dagen i dag har vrt lang og slitsom. Jeg har unnagjort 55 min bodypump (utholdende styrketrening for hele kroppen) og 55 min spinning. Jeg kte vekter p beina i dag, og det merkes! Jeg er helt kjrt i beina og under spinningtimen kom melkesyren fortere enn vanlig. Jeg fikk derfor ikke presset meg selv s mye som jeg skulle nske, MEN, jeg kte jo vekt p beina, s det er jo bra det =)

I dag har jeg spist:

Frokost: En skl med havregryn, skummelt melk og litt rosiner og jordbrsyltety.
Lunsj: 3 knekkebrd med leverpostei
Mellommltid: Litt forskjellig oppskjrt frukt
Mltid fr trening: Samme som frokost
Mltid etter trening: 2 knekkebrd med sardiner i tomatsaus og ett hardkokt egg.
Annet: En kiwi (Som var s god!!)

N kjenner jeg at jeg er kjempe trtt og sliten. Skal bli godt med en god natts svn! =D

Natta!

Et lite inspirasjonsbilde p slutten! Voila!

Uken som har gtt & halsbrann

Uken er omme og jeg er fornyd med treningen jeg har lagt bak meg. Jeg har god samvittighet!
Slik ser uken som har gtt ut:



Jeg har vrt plaget med halsbrann de siste dagene. Utrolig ubehagelig.. Noen som har noen gode rd for hvordan man kan bli kvitt det?

Moroccan oil

N kan man vinne goodybag med produkter fra Moroccan oil til en verdi av 697,-. Ta en titt her

Klikk p bildet eller linken nedenfor for se hvordan du kan bli en av de 40 bloggerne som fr goodiebags med Moroccanoil-produkter til hele kr 697,-!

Klikk her for mer info!

Stikkord:
Les mer i arkivet November 2011 Oktober 2011 September 2011
idealkroppen

idealkroppen

26, Oslo

Flg min vei ned i vekt. Jeg er 168 hy og startvekten da jeg begynte i begynnelsen av september var 68,8 kg. La deg insipirere og la meg bli inspirert av deg! =D

bloglovin


Kategorier

Arkiv

Siste innlegg

Siste kommentarer

Lenker

hits